Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
500 pytań o mnie (Justyna 25.03.2008)

500 pytań o mnie (Justyna 25.03.2008)

Siemka! Dodaje dzis wam 500 pytań o mnie czyli ja Justyna. Póżniej wma doda Gosia o sobie :]

~~~~~~~ 500 pytań :D
Klepneła mnie Daga z psy-konie2.blog.onet.pl
1. Jak się nazywasz? – Justyna
2. Przeliteruj swoje imię wspak. – anytsuj
3. Data urodzin. - 13.10.1992
4. Facet czy kobieta? - Kobieta
5. Znak zodiaku? - waga
6. Przezwiska. - Huston, Lorena
7. Praca? - nie mam
8. Wzrost- około 165cm albo i więcej
9. Waga- 45 kg
10. Kolor włosów? - ciemne
11. Kolor oczu? – niebieskie
12. Miejsce urodzenia? – Łódż
13. Gdzie mieszkasz? – w Zgierzu
14. Wiek? - 16
15. Nicki? – Lorena, Justyna237, Bella Riddle, Juta 34
16. E-mail. – Olejniczak.Justyna@gmail.com
17. Od czego wziął się Twój nick? – od mojego imienia, przezwiska i ulubionego bohatera
18. Twoje drugie imię? - Irena
19. Dlaczego Twój aktualny nick jest taki, a nie inny? – Bo mi najłatwiej się zapamiętuje
20. Zwierzątka domowe? - pies (misio) , Świnak morska (Bibbi) i dwa koty Henio i Maciek
21. Ile świeczek zdmuchnęłaś na ostatnim torcie urodzinowym? – wszystkie lol
22. Kolczyki? - Nie mam
23. Tatuaż? - Nie mam
24. Numer buta? – 37/38
25. Prawo - czy leworęczna? - Praworęczna
26. Co masz teraz na sobie? – e spodnie rajstopy, bluzke z kapturem i skarpety lol
27. Słyszysz? – Tak
28. Czujesz się? – głupie pytanie lol
29. Jesz/pijesz? - zależy kiedy

PRZYJACIELE

Który z Twoich przyjaciół jest/ma...

30. *********** ****** - Ej no gdzie pytanie Xd

31. Najgłośniejszy? -
32. Najmilszy? – Nie wiem...czasami mili czasami nie:D :P
33. Jak d****a? – Co?
34. Dusza towarzystwa? - Dominika
35. Mięśniak? - Damianek lol
36. Zawsze przygotowany na wszystko? – TAaaaak
37. Rebeliant? - ....
38. Najsłodsza? – Tzn. co?
39. Najlepszy przyjaciel tej samej płci? - W realu do Dominika a w nie realu Gosia i Daga
40. Najlepszy przyjaciel płci przeciwnej? - Hmmm a no mam kilku
41. Najpopularniejszy? - Nie mam
42. Chamski? - Eeeee Karolina
43. Najbardziej nieśmiały? – No ja oczywiście xd
44. Najgłupszy? – Nie ma takiego po za jednym ale to co innego
45. Najmądrzejszy? – No hmmm Paweł
46. Najdziwniejszy? – Ja jestem dziwna xd
47. Ma najfajniejsze włosy? – Dominika
48. Najlepiej całuje? - Jeszcze się nie całowałam
49. Najbardziej utalentowany?- A to chyba Dominika
50. Faszystowski? - E nie znam takiego
51. Najbardziej rozgarnięty? – Damian
52. Wrzód na tyłku? – Ze co ?
53. Najbardziej dramatyczny? – Nie ma
54. Najzabawniejszy? – Ja i dominika lol my to jak dwie siostry
55. Najlepszy doradca? - Mi doradzaja osoby na czatach i na GG
56. Ćpunek? - Nikt!
57. Najprawdopodobniej dołączy do sekty? – Moze ja xd
58. Straciłaś kontakt z kumplem ostatnio? – Nie skadze znowu
59. Osoba, która jest Twoim przyjacielem najdłużej? – Łukasz
60. Jak dużo masz kumpli na liście? – eno troche jest ich xd

CHŁOPAKI/MIŁOŚĆ/CAŁOWANIE I INNE

61. Byłeś kiedyś zakochany? – Tak
62. Ilu osobom powiedziałaś ?- Ale co ?
63. W ilu osobach się zakochałaś? - jednej
64. Ile osób całowałeś? – ja tylko zwierzęta i rodziców lol
66. Z iloma osobami łącznie byłeś na randce? - z żadną jesli ale mozna by to uznac spacery randkowe z Łukaszem xd
67. Czego szukasz w chłopakach? – oparcia bezpieczenstwa i pomocy lol
68. Jaka jest pierwsza rzecz, jaką zauważasz u płci przeciwnej? - Charakter
69. Za jakim chłopakiem przeważnie się oglądasz? – za miłym fajnym
70. Masz chłopaka? – Nie
71. Gdzie go spotkałaś? - na wsi na działce
72. Co lubisz najbardziej w swoim chłopaku? - Jużgo nie mam lol
73. Jesteś w kimś zadurzony? – Tak
74. Kto to jest? - e to Tomek
75. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? – moim zdaniem istnieje
76. Pamiętasz swoją pierwszą miłość? – Tak
77. Kto był pierwszą osobą, którą pocałowałaś? – Mój suczka Sara xd
78. Wierzysz w przeznaczenia? – Tak
79. Wierzysz w bratnie dusze? - Tak
80. Jeśli tak, czy wierzysz, że znajdziesz swoją? – Tak

RODZINA

104. Ile masz rodzeństwa? – 1
105. Imiona Twoich rodziców? – Antoni i Bogumiła
106. Imiona rodzeństwa? – Ania
107. Ile braci i sióstr ma twoja matka? – Jedynak
108. Ile braci i sióstr ma twój tata? – e tata ma duzo
109. Skąd są twoi rodzice? - Mama ze zgierza a tata ze wsi
110. Czy twoja rodzina jest blisko – reszta napewno nie xd
111. Czy twoja rodzina wyjeżdża razem na wakacje – nie
112. Czy twój wujek pije– zależy co xd
113. Jakiekolwiek medyczne problemy w rodzinie- medyczne?- tatus chory
114. Czy ktoś z twojej rodziny nosi perukę – nie
115. Masz jakichś kuzynów/kuzynki – Nie mam
116. Czy twoi rodzice się rozwiedli – Nie e
117. Czy twoi rodzice mają różny kolor skóry – Nie
118. Czy twoja rodzina kiedykolwiek kogoś wydziedziczyła? – Nie
119. Jeśli tak, za co: --
120. Czy ktokolwiek z twojej rodziny jest zza granicy – Nie


MUZYKA

121. Jaka piosenka wg ciebie była napisana o tobie lub twoim życiu? – ENo jest tego duzo xd
122. Jaka płyta, którą posiadasz, jest najbardziej kłopotliwa? – Żadna
123. Najlepsza płyta, jaką masz – Ich troje
124. Znienawidzona piosenka – Hip hop
125. Śpiewasz pod prysznicem – nie
126. Jaka piosenka przypomina Ci o kimś specjalnym? – Isis Gee For Live

ULUBIONE

152. Kolor – Niebieski
153. Jedzenie – pomidorowa
154. Piosenka – ee duzo mam ich np. Natalia lesz Fall
155. Program w tv - HBO
156. Przedmiot szkolny - hmmm Informatyka i ANgielski
157. Zespół/piosenkarz/piosenkarka - Ich troje
158.Zwierzę - wszystkie koffam
159. Ubranie – spodnie
160. Radio – nie słucham
161. Film - Harry Potter i Władsca Pierścieni
162. Para butów – e o co chdozi ?
163. Kreskówka –Hmm Spider-man i X-men
164. Aktor – Brad Pitt i Ralph Fiennes i Viggoo mortensen
165. Aktorka – Helena Borter Carter
166. Chipsy - lays
167. Napój - coca cola i kubuś
168. Alkohol - piwo karmi xd
169. Święto – Boże Narodzenie, Wigilia
170. Dezodorant/perfumy – nie uzywam
171. Wierzch pizzy. – ser/szynka
172. Smak – Słodki lub smaczny
173. Mięso na obiad – Schabowy
174. Gra planszowa - Monopol
175. Gra video – Nie mam
176. Strona - BLOGII
177. Książka – Tolkien wszytskie i Rowling
178. Gra PC - Harry Potter i Zakon Feniksa
179. Cyfra - 13
180. Zboże - e nie mam
181. Komiks – Hugo
183. Postać disneyowska – kaczor Donald
184. Sklep z odzieżą - nie znosze lol
185. Hobby - humanistyka, informatyka,numizmatyka,blogowanie,
187. Zabawka z dzieciństwa - ee pluszaki
188. Zabawa karnawałowa.? - nie mam
189. Słodycze – milka, mars, lion, popcorn
191. Sałatka – Jarzynowa
192. Rzecz od robienia w weekend – blogownaie xd i granie gry oraz ukladanie puzzli
193. Gorący napój?- kawa i herbata
194. Pora roku - Lato/wiosna
195. Sport do oglądania- nie znosze xd

SYPIALNIA

197. Jakiego koloru jest twoje prześcieradło – białe
198. Jakiego koloru są ściany w twojej sypialni – niebieskie
199. Masz plakaty na ścianach – nie
201. Masz telewizor w sypialni – mam
203. W czym zwykle śpisz – Piżamie
204. Opisz swoją ulubioną piżamę. – bojętnie najlepiej z bluzka z krótkim rekawem
205. Jakiego rozmiaru masz łóżko? – dwie osoby spokojnie
206. Masz łóżko wodne (albo podobne) – nie
207. Masz telefon w pokoju - Komórkę
208. Słuchasz muzyki, gdy próbujesz zasnąć – nie e
209. Opisz swój ostatni koszmar – nie mam takich snów
210. Spisz z wypchanymi / pluszowymi zwierzętami - nie śpie
211. Ile ludzi może wygodnie spać w twoim łóżku? - jaa a za kilka lat chlopak xd
212. Śpisz zwykle w jakichś dziwnych pozycjach ?- nie
213. Dzielisz sypialnię z rodzeństwem – nie
214. Chrapiesz – Nie
215. A może się ślinisz? – Nie
216. Masz budzik w pokoju?- nie mam
217. Jakiego koloru masz dywan w pokoju?- biało,bezowy
218. Co jest pod twoim łóżkiem – nic nie ma xd

TO CZY TO

219. Coke/Pepsi - Pepsi
220. Bułki/bagietki - Bułki
221. Dzień/noc – Noc
222. Szybcy i wściekli ze wschodu / Szybcy i wściekli z zachodu? -ze wschodu
223. Niebo / piekło – Niebo.
224. Uprawiać miłość/ uprawiać sex ? – uprawiać sex
225. Kawa/herbata – Herbata
226. Hamburger/hotdog – Hamburger
227. Rap/rock – Rock
228. Britney/Christina - Żadna
229. Szwajcarski ser / amerykanski ser? –nie znosze sera
230. Prawdziwy świat / zasady dżungli - Prawdziwy świat
231. Backstreet Boys/*Nsync - Nie znam
232. Srebrny/złoty – Złoty
233. Nike/Adidas – Obojetnie
234. McDonalds/KFC - McDonalds
235. Słodkie/kwaśne – Słodkie
236. Punk/emo – zadne
237. Ciepło/zimno – zalezy xd
238. Zima / lato – Lato
239. Wiosna / jesień – Wiosna
240. Opera / teatr – Nic
241. Czytać / oglądać telewizję – Ogladac TV
242. CD / kaseta - CD
243. DVD / vhs - DVD
244. Nowe / stare - Nowe
245. Szorty / spódnica – szorty
246. Różowy / czerwony – Zdecydowanie czerwony;]
247. Kolorowe zdjęcia/ czarno-białe - Kolorowe
248. Mięso / warzywa – Mięso
249. Meksykańskie żarcie / Chińskie – chińskie
250. Komercializm / infomercializm? – A co to?
251. Horrory / komedie – Komedie i horrory
252. Bikini / strój jednoczęściowy – nie znosze xd
253. Sandały / halówki – sandały
255. Jednorożce / wróżki – Jednorożce
256. Woda / ląd - ląd
257. Cukier / przyprawa korzenna – Cukier
258. Czarne / białe – białe
259. Masło/margaryna – to i to dobre
260. Kurczak /wołowina – wołowina
261. Kolorowe światełka na boże Narodzenie / białe światełka – kolorowe
262. Samochody / ciężarówki – Samochody
263. Austin Powers/James Bond - james bond
264. Popcorn/precle. – Popcorn
265. Hip / hop – zadne
266. Pasjonujący pocałunek / muśniecie wargami ? – eno jeszcze cie nec ałowałam xd
267. WWE wrestling/ real wrestling – a co to ?
268. Masaż pleców / masaż stóp - nie lubei masazu lol
269. Pojedyncze zdjęcia / album - album
270.Ołówek /długopis – ołówek w rysowaniu xd

OPINIA

271. Eminem – Fajne :)
272. Dziewice – no co nie mozna być dziewica lol
273. Bóg – Ważny
274. The Osbournes – nudne
275. Reality TV – nie oglądam
276. J.Lo (Jennifer Lopez) – nawwet fajna
277. Religia- no trzeba się uczyć
278. Muzyka emo - nie lubie
279. Walentynki – ssuper
280. Christina Aguilera – fajna
281. Homoseksualiści – to ich sparwa ja do nich nic nie mam
282. Aborcja – okropienstwo
283. Relacje między rasowe – powinnismy sie otworzyc
284. Morderstwo – w zalezy w jakich okolicnzosciach ale ejst okropne
285. Śmierć – przykre ale to podobno nowe życie
286. Otyłość - to straszna choroba
287. Sex przed ślubem – hmm jesli robisz to przyszłym męzem to nic złego heh
288. Terroryzm - tragedia
289. Pornografia – powinni to zabronic lol
290. Przepowiadający przyszłość – nie słucham tego
291. Uzależnienia – są szkodliwe
292. Prostytucja – to tez powinni zabronic
293. Polityka – e dajcie mi z tym spokoj
294. Muzyka Country – Nie słucham
295. George W. Bush – uwazam ze ejst dobrym prezydentem
296. Klonowanie – jets złe
297. Cycki Britney - balony i tyle czym sie chwalic tu bo rozumu to ona nie ma
298. Cena gazu – e nie interesuje sie tym

CZY KIEDYKOLWIEK

331. Bezmyślnie za kimś chodziłeś – Nie
333. Byłeś za granicą – nie
334. Złamałeś kość – nie
335. Połknąłeś ząb/plombę – Nie
336. Przeklinałeś do nauczyciela – Nie
337. Rozmawiałeś z członkami Myspace przez e-maile albo komunikatory – Nie
338. Brałeś udział w bójce – Nie
339. Umówiłeś się na randkę z nauczycielką? – NIE !
340. Śmiałeś się tak bardzo, że popuściłeś w gacie? – Nie!
341. Myślałeś, o zabiciu swojego wroga? – zawsze o tym mysle
342. Zrobiłeś sobie tatuaż z henny – nie
343. Spotkałeś kogoś z bloga na żywo – moje marzenie
344. Powiedziałeś jakieś malutkie, niewinne kłamstewko – klamie ile wlezie
345. Zdradziłeś sekret, którego obiecywałeś nie zdradzić? – Nie
346. Ukradłeś coś? - moze 1 mamie xd
347. Nadużyłeś słowa obiecuję w taki sposób, że zabrzmiało głupio? – Nie
348. Byłeś w TV? – raz ale to w zgierskiej xd
349. Byłeś w radiu? – Nie
350. Byłeś w zabałaganionej dziurze? – Nie
351. Byłeś na koncercie? – nie
352. Byłeś na randce z najlepszym przyjacielem? – Nie
353. Kochałeś kogoś tak bardzo, że oddałbyś za tą osobę życie? – tak
354. Oszukałaś kogoś Ci bliskiego? – Nie
355. Złamałeś prawo? – nie
356. Byłeś na rodeo? – Nie
357. Byłeś na talk show? – Nie
358. Byłeś na game show? – Nie
359. Leciałeś samolotem? – Nie
360. Jechałeś wozem strażackim? – Nie
361. Byłeś bliski śmierci? – Nie
362. Miałaś więcej niż jednego chłopaka naraz? – Nie
363. Pozwoliłeś komuś jechać na tobie, jak na koniu? – Nie
364. Sterroryzowałeś siostrę? – nie
365. Zrobiłeś babkę z piasku – tak
366.Miałeś sen, ze spadasz z dużej wysokości? – nie e
367. Wymknąłeś się w nocy z domu? – Nie
368. Byłeś tak pijany, że nie pamiętałeś swojego imienia? – Nie zawsze pamietam xd
369. Miałeś zakaz jedzenia? – tak raz o zemdlaniu w szkole xd
370. Czułeś, że nie należysz do tego świata? – Nie
371. Czułeś się jak piąte koło u wozu? – Chyba nie!
372. Paliłeś? – Nie
373. Brałeś narkotyki? – Nie
374. Byłeś aresztowany? – Nie
375. Masz usunięte migdałki? – nie
376. Pojechałeś pod namiot? – nie
377. Wygrałeś zakład? – Tak
378. Napisałeś list miłosny? – Nie
379. Porzuciłeś swoją drogę życia, by być z ukochanym? – Nie
380. Pisałeś poezję miłosną? – Nie
381. Całowałeś sie z kimś w deszczu? – Nie
382. Tańczyłeś powolny taniec z kimś, kogo kochasz? – Nie
383. Uczestniczyłaś w wirtualnym seksie? – tak xd
384. Udawałaś orgazm? – zalezy gdzie xd
385. Ukradłaś pocałunek? – Nie
386. Pytałaś przyjaciela o poradę w sprawach uczuciowych? - Nie
387. Przyjaciel chód słońca z ukochaną osoba? – co co ?
389. Nie zdążyłeś kukradł Ci dziewczynę? – nie e
388. Oglądałeś zakupić biletu? – Nie
390. Byłeś w więzieniu? – Nie!
390.Musiałeś mieć specjalne ubranie do pracy?- mundurek
392. Wygrałeś trofeum? – Nie
393. Występowałeś publicznie? – nie
394. Zagrałeś perfekcyjnie w jakąś grę? – harry potter i wiezien azkabanu lol
395. Nie zdałeś do następnej klasy? – Nie
396. Dobrze zaprezentowałeś się w liceum? – jeszcze rok mam gima
397. Posadziłeś ziarnka dyni? – Nie
398. Brałeś lekcje baletu? – Nie
399. Próbowałeś popełnić samobójstwo? – Nie
400. Ciąłeś się ? – Nie

DZIECIŃSTWO

401. Bawiłeś się lalkami Barbie? - nie
402. Miałeś złotą rybkę? – mialam welony
403. Oglądałeś Beverly Hills 90210? – Nie
404. Grałeś w Simon Mówi? – Nie
405. Oglądałeś Fraggle Rock? – Nie
407. Wierzyłeś, że w ubikacji albo pod łóżkiem są potwory? – nie
408. Nosiłeś piżamę żółwi ninja? – Nie
410. Byłeś garbaty? – Nie
411. Byłeś wykorzystywany? - Nie
412. Chodziłeś do cyrku? – Tak
413. Chodziłeś do zoo? – tak chyab ze 30 razy xd
414. Miałeś wypadek samochodowy? – Nie
415. Zrobiłeś bałwana? – nie
416. Płakałeś, gdy rozwaliłeś sobie kolano? – jak bylam mala xd
417. Czy starsi kuzyni poniewierali tobą? – Nie
418. Uważasz, że mapety było fajne? – a co to ?
419. Myślałeś, że Żółwie Ninja naprawdę żyją w kanałach? – Nie
420. Bałeś się ciemności? – nie koffam ciemnosc
421. Miałeś gacie z klapka na guziki na tyłku? – Nie
423. Strzygłeś się jak Tiffany? – nie
424. Wierzysz w Świętego Mikołaja? – nie wierze

RÓŻNE
425. Wierzysz w UFO? – Nie
426. Nazwij losowe trzy rzeczy w pobliżu komputera – lampka skaner zdjecie
427. Jak dużo masz ukrytych talentów? – wszsytkie sie odkryły lol
428. Chciałbyś, żeby MTV puszczało teledyski? – tak.
429. Gdybyś był aktorem, w jakich filmach byś grał ? – takihc jak harry potter czy władca pierscieni
430. Jaki byłby twój pseudonim artystyczny? – Lorena a wlasciwie jest xd
431. Uprawiasz jakieś sporty? – w wakacje gram badmintona
432.Jaki był najstraszniejszy film, jaki kiedykolwiek widziałeś? – to są horrory ale one sa sweet
433. Jaki był najlepszy film, jaki widziałeś w kinie? – mali agenci
434. Jaki jest najgłupszy film, jaki kiedykolwiek widziałeś? – most do terabitchi
435. Prowadzisz samochód? – Nie
436. Jaki jest twój wymarzony samochód? – Nie
439. Skakałeś ze spadochronem? – Nie
440. Wierzysz w Wielką Stopę? – byc mzoe istnieje
441.Ile masz pokoi w domu? – e nie wiem
442. Boisz się kolejek górskich? – Nie
443. Wierzysz w Boga? – Tak
444. Wierzysz w Szatana? – wierze bo to on kusi nas
445. Wierzysz, ze jest Niebo? - Tak
446. Wierzysz, że jest piekło? - Tak
447. Masz wannę? – Tak
448. Masz basen? – Nie
449. Masz zmywarkę do naczyń w kuchni? – Nie
450. Lubisz czekoladę? – Tak
451. Kto/co jest na twoim kalendarzu- ostatnio byly konie
452. W ilu województwach byłeś? – w 3
453. {brak pytania} - Ooo :P
454. Najlepszy kostium na Halloween, jaki miałaś? – Nie bawie sie w to
455. Nosisz ze sobą jakąś broń? – Nie
456. Co jest twoją słabością? – hmm nie ma takiej rzeczy
457. Nazwij coś, czego zawsze ci brakowało. - brata xd
458. Opisz siebie w trzech słowach. – Jestem jaka jestem
459. Ile chciałbyś mieć dzieci? – obojetnie ile ale zeby byly xd
460. Imiona przyszłych córek? - lorena, agata
461. Imiona przyszłych synów? - tomek i damian
462. Jaka jest twoja wymarzona śmierć? – no zeby byla wpoznej starosci przy mezu :]
463. Jak się odstresowywujesz? - słucham muzy.
464. Jesteś osobą goniącą za trendami? – Nie
465. Jesteś osobą artystyczną? - Tak
466. Jesteś realistyczną osobą? – jestem
467. Czy za każdym razem, gdy ściągasz buty, rozwiązujesz sznurówki? – Nie
468. Jesteś silną osoba? – jestem
469. Masz silną wole? – mam
470. Kto ostatni napisałby do ciebie maila? – nikt
471. Kto ostatni by do ciebie napisał na gg? – hmm Piotrek xd
472. Lubisz łańcuszki? - tak
473. Głęboko śpisz? – tak
474. Potrafisz dobrze opowiadać historie? – tak
475. Co w tobie jest najlepszej jakości? –spryt i odwaga
477. Lubisz palić świeczki lub kadzidła? – nie
478. Uprawiasz joge? – Nie
479. Masz swoją kartę kredytową? – Nie
480.Powiedzmy, że wygrałeś w lotto. Co byś kupił za te pieniądze? - dom
481. Masz książeczkę czekową? – Nie
482. Lubisz swoje zdjęcie na prawie jazdy? - Nie mam takiego
483. Łatwo się opalasz? – tak
484. Jaki jest twój naturalny kolor włosów? – ciemny
485. Jak dużo masz plomb? - zadnej
486. Ile ubytków miałeś gdy ostatni raz byłeś u dentysty? – zadnego
487. Najgorsze uczucie na świecie? – bol duszy
488. Najlepsze uczucie na świecie? – miłośc
489. Szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta? – pełna
490. Ostatnia rzecz, którą ściągnąłeś z Internetu? – pieski
491. Łapiesz się czasami na używaniu internetowych pojęć w normalnym życiu? – tak
492. Kiedy się wyprowadzasz? – jak bede miala chlopaka Oo
493. Jesteś osobą, którą da sie polubić? – taaaaaaaak
494. Potrzebujesz terapii? – Nie
495. Bierzesz leki ze względu na niestabilność hormonalną? – Nie
496. Najlepsza droga, by otrzymać propozycję? – e co ?
497. W jakich typach filmów chciałbyś grać? – takich jak Harry Potter cyz wladca pierscieni
498. Jeśli Fed Ex i UPS mieliby mieć fuzję, nazywali by się Fed UP? A co zEx'em ? –ze co ?
499.Co sobie myślisz w tym momencie? – ze koniec tyhc pytan Oo
500. Wypisz,co myśli o tobie kilku znajomych – jak zawsze kujon dostaje 5 :] Jestes fajna mozna z toba pogadac na wszystkie tematy Oo

Miocik next to Aussie. Dodamy go jak na blogu wszytsko porobimy :]

Justyna237 & Bajka 25/03/2008 11:39:27 [Powrót] Adoptuj szczeniaczka !




Odwiedzających : 31480

Księga


Ksiega Gości || Dodaj do Księgi

ONas


Dodaj do Ulubionych

Archiwum

2008
Kwiecień
Marzec


Ulubieni






Zamówienia Puppy


Jeśli chcecie zamawiać Szczeniaki to napiszcie: Rase psa Wiek Kolor Imie Piszecie to w komku lub w księdze gości. Takie zamówienie kosztuje 4 komy lub wspisy!!


Gadu Gadu

Gadu Gadu Justyny GG: 825972
Gadu Gadu Gosi GG: 10390612
Polecam

1 .Blog Justyny237
2. Blog Maria :)
3 .Blog Madzi
4. Blog Dagus456/Daga
5. Blog Alfy
6.. Blog Karoliny
7. Blog Dagi
8. Blog Zoey
9. Blog Delancey
10. Psi Raj
11. Porady dla zwierzaków
12. Psi Swiat
13. Razy psów
14. Blog z Adopkami
15. Miley Cyrus
16.Blog Dagi nr. 2
17. Blog Ashley
18. Blog Emki i Ani
19. Ocenki Kitty
20. Blog z ocenkami
21. Blog Gosi
22. Blog Tonks


Karta Stałego Gościa


Button Bloga


Kalendarz


Maskotka Bloga




To jest Szczekuś


Nasze psy

1.Bernardyn Gonzo 2.Bernardyn Gemma 3.Bernardyn Gondul 4.Cocker Spaniel Sisi 5.Bernardyn Misia 6.Bernardyn Yogi 7.Newfouland Pysia 8.Husky Abel 9.Husky Aslan 10.Aussie Tippi
E-mail

Chcesz wysłać e-mail ??? Proszę bardzo... wpisz adres poczty odbiorcy i treść wiadomości i gotowe
Bramka GG


Mini Czat


Muzyka



Szablon

Szablon wykonała powered by : Adopki.wjo.pl